lørdag den 21. januar 2012

Stor forskel på de forskellige grene indenfor online markedsføring

En stor forskel på de forskellige grene indenfor online markedsføring
Af Visible - Online Markedsføring

Blandt eksperter i sociale medier : Stort set ingen kritik af netop de sociale medier, ingen indbyrdes meningsudveksling og debat.

Bedst illustreret ved at ingen gider nævne at Facebook er det mest hadede firma i USA i 2011, og at Zuckerberg nu , lige pludselig gerne vil børsnotere Facebook . Er det slet ikke interessant?

Mange andre eksempler kan nævnes. Jeg rådgiver selv indenfor sociale medier, men siger det som det er, og er ikke bleg for at nævne at der stort set intet direkte salg er at hente.

At man kan bruge de sociale medier til kundesupport, dialog og anden kundeomsorg, ved de store firmaer godt i forvejen, da de jo altid har arbejdet med kundesupport. De små firmaer får aldrig nogle fans, på deres sider alligevel, så hvem skal de lave kundesupport til ?

Blandt eksperter i seo / søgemaskineoptimering :

Google bliver svinet til , hver gang de laver en update. Alt kritiseres, debatteres og endevendes. Hvis der er firmaer indenfor seo, som rådgiver forkert, bliver de sat på plads, online, af deres konkurrenter. Stien bliver holdt ren.

Hvad synes du ? Ser jeg helt forkert ??

Oprindelig artikel fra Visible - Online Markedsføring på Google+

Ingen kommentarer:

Send en kommentar